Noteikumi un nosacījumi

Publicēts 2023. gada 4. jūnijā

1. Ievads

Laipni lūdzam pirktlikes.lv mājaslapā. Izmantojot šo vietni, jūs piekrītat ievērot zemāk sniegtos noteikumus un nosacījumus. Lūdzu, uzmanīgi izlasiet šo informāciju.

2. Piekļuve un Vietnes Izmantošana
2.1 Jūsu Konts

Lai piekļūtu dažādām vietnes funkcijām, jums būs nepieciešams konts. Jūs esat atbildīgs par savas konta pieslēgšanas informācijas konfidencialitāti.

2.2 Vietnes Izmantošana

Jums nav atļauts izmantot šo vietni nelegāliem vai aizliegtiem mērķiem, kā to definē attiecīgie noteikumi un likumi.

2.3 Saziņa ar citiem lietotājiem

pirktlikes.lv nodrošina iespēju sazināties ar citiem lietotājiem. Jūs esat atbildīgs par savu rīcību un jāievēro vietnes noteikumi un vadlīnijas.

3. Autortiesības

Visi materiāli un saturs, kas pieejami šajā vietnē, ir aizsargāti ar autortiesībām un nevar tikt izmantoti bez īpašnieka rakstiskas atļaujas.

Jebkura neautorizēta šīs vietnes saturu izmantošana var veidot autortiesību pārkāpumu un var radīt atbilstošus juridiskus pasākumus.

Pārbaudiet saites vai raksti . Mēs neuzņemamies atbildību par šo vietņu privātuma praksi un ieteicam katru apmeklēto vietni izlasīt privātuma politiku.
4. Atbildības Ierobežojums

pirktlikes.lv vietne neuzņemas atbildību par jebkādiem kļūmēm vai izlaidumiem vietnes saturā vai funkcionalitātē.

pirktlikes.lv ne garantē nepārtrauktu un bezkļūdu pieejamību vietnei vai piedāvātajiem pakalpojumiem.

Vietnes izmantošana ir uz jūsu pašu risku. pirktlikes.lv neuzņemsies atbildību par jebkādiem tiešiem, netiešiem, nejaušiem, īpašiem, sodīgiem vai citiem zaudējumiem, kas radušies sakarā ar šīs vietnes izmantošanu vai nespēju izmantot to.

5. Privātuma Politika

pirktlikes.lv ievēro lietotāju privātumu un savās darbībās izmanto un apstrādā personīgos datus saskaņā ar savu privātuma politiku.

Jūsu sniegtās personiskās informācijas tiks izmantotas pakalpojumu uzlabošanai un jūsu pieredzes pielāgošanai pirktlikes.lv vietnē.

pirktlikes.lv neizpaudīs jūsu personīgo informāciju trešajām personām bez jūsu piekrišanas, izņemot gadījumus, kas noteikti ar likumu vai kad tas ir nepieciešams, lai sniegtu jums pieprasītos pakalpojumus.

6. Noteikumu un Nosacījumu Modifikācijas

pirktlikes.lv patur tiesības mainīt vai atjaunināt noteikumus un nosacījumus bez iepriekšējas brīdināšanas. Jūsu pienākums ir periodiski pārbaudīt šo lapu, lai paliktu informēts par jebkādiem izmaiņām.

Turpinot izmantot šo vietni pēc noteikumu un nosacījumu modificēšanas, jūs piekrītat veiktajām izmaiņām.

7. Kontakti

Jebkādiem jautājumiem vai nejašamībām saistībā ar šīs vietnes noteikumiem un nosacījumiem, lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot mūsu mājaslapā pieejamo kontaktu lapu.

Mēs jums atbildēsim pēc iespējas ātrāk un sniegsim nepieciešamo informāciju un skaidrojumus.

Atmaksas Politika Publicēts 2023. gada 4. jūnijā
1. Vispārīga Atmaksas Politika

Mēs specializējamies nesasniedzamu, neatceļamu preču nodrošināšanā. Tāpēc, kad pasūtījums ir pabeigts un produkts piegādāts, parasti mēs neatmaksājam naudu. Mēs aicinām mūsu klientus saprast un pieņemt šo politiku, veicot pirkumus mūsu vietnē.

2. Izņēmuma Apmeklējumi Atmaksai

Neskatoties uz mūsu vispārīgo atmaksas politiku, mēs atzīstam, ka var rasties izņēmuma situācijas saistībā ar produktiem, ko piegādājam. Šādos gadījumos mēs apņemamies godprātīgi izskatīt atmaksas pieprasījumus, ievērojot šādas specifiskas nosacījumus:

2.1 Atmaksas Piedāvāšana Piegādes Laikā

Mēs neatmaksājam naudu, ja pasūtījums jau ir apstrādāts vai ja tas ir piegādes procesā. Mēs atmaksājam tikai pirms pasūtījuma apstrādes.

2.2 Atmaksas Politika par Neiegādāšanos

Ja mēs neesam sākuši jūsu pasūtījuma izpildi 5 darba dienu laikā pēc pasūtījuma, mēs atvainojamies par neērtībām un būtu priecīgi atmaksāt naudu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka atmaksas tiks veiktas tikai par nepiegādātiem pasūtījumiem, un mums ir nepieciešams atmaksas pieprasījums iesniegt 7 dienu laikā no pasūtījuma veikšanas datuma. Veiksmīgs pasūtījums tiek definēts kā punkts, kurā nauda ir nonākusi pie mums, jo var paiet kāds laiks, kamēr maksājums tiek nokārtots un mēs saņemam naudu. Kad nauda ir ienākusi, mēs varam apstrādāt pasūtījumu un izdot atmaksu, ja nepieciešams. Lai sāktu atmaksu, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta komandu, izmantojot kontaktu lapā pieejamo kontaktformu.

3. Klientu Atbalsts un Pakalpojumu Kvalitāte

Mūsu atbalsta komanda ir veltīga profesionālas, laicīgas palīdzības sniegšanai. Mēs novērtējam jūsu lēmumu izmantot mūsu pakalpojumus un esam apņēmušies nodrošināt jūsu apmierinātību visā jūsu pieredzē ar mums.

4. Pakalpojumu Nodrošināšanas Atbildība
4.1 Pakalpojumu Nodrošinātāja Atbildība

Mūsu piedāvātie sekotāju pieauguma pakalpojumi tiek īstenoti ar ārējiem nodrošinātājiem. Lai gan mēs uzraugām pasūtījumu pārvaldību, faktiskā pakalpojuma izpilde ir nodrošinātāja atbildība.

4.2 Atbildības Ierobežojums

Mēs neuzņemamies atbildību par zaudējumiem, kas var rasties no informācijas vai satura izmantošanas vietnē. Mēs arī neuzņemamies atbildību par trešo pušu izteiktajiem viedokļiem komentāros.

4.3 Vietnes Funkcionalitāte un Piekļuve

Ir veiktas pūles, lai nodrošinātu vietnes veiksmīgu darbību, bet nepārtraukta, kļūdu brīva piekļuve nav garantēta. Mēs neesam atbildīgi par jebkādām tehniskām disfunkcijām.

5. Piegādes Nosacījumi
5.1 Piegādes Laiki un Ātrums

Piegādes sākuma aptuvenais laiks: 1-24 stundas pēc pasūtījuma. Aptuvenais piegādes ātrums: 100-1500 sekotāji/24 stundas.

5.2 Pasūtījumu Atcelšana un Modifikācija

Kad pasūtījums ir veikts, atcelšana nav iespējama, ja tikai nav kavējums apstrādē vai pakalpojums kļuvis nepieejams. Klienti var pieprasīt automātiskās atkārtotas uzlādes pakalpojumu deaktivizēšanu, lai efektīvi pārvaldītu savus profilus.

5.3 Aptuvenie Piegādes Laiki un Kavējumi

Lūdzu, ņemiet vērā aptuvenos piegādes laikus katram produktam. Lielu kavējumu gadījumā sazinieties ar mums ar savu pasūtījuma numuru, lai atrisinātu problēmu.

5.4 Sekotāji, Patīk, Apmeklējumi un Lejupielādes

Ir parasts, ka laika gaitā notiek neliels sekotāju, patīk, apmeklējumu un lejupielāžu zudums. Ja zudums pārsniedz 15% 30 dienu laikā, aizstājēji tiks nodrošināti bez papildu izmaksām.

6. Problemu Risināšana un Klientu Jautājumi

Ja rodas problēmas, kas nav apskatītas iepriekš vai gadījumos, kad pakalpojumu neatbilstība, lūdzu, konsultējieties ar mums, lai atrastu atbilstošu risinājumu.

Mūsu tīmekļa vietnē var būt saites uz trešās puses vietnēm, kuras nepieder vai nav kontrolētas mūsu. Pārbaudiet saites, tools, free trials vai raksti.

7. Pasūtījumu Izpildes Grafiks

Pasūtījumi tiek apstrādāti no pirmdienas līdz piektdienai no plkst. 8:00 līdz 22:00, un sestdienās, svētdienās un brīvdienās no plkst. 10:00 līdz 22:00 Rietumeiropas laikā. Pasūtījumi, kas veikti ārpus šī laika, tiks apstrādāti nākamajā dienā.