Snapchat filtri ir populārs veids, kā uzlabot lietotāju iesaisti un demonstrēt radošumu. Neatkarīgi no tā, vai vēlaties izveidot filtru kādam īpašam notikumam, piemēram, kāzām, dzimšanas dienai vai uzņēmējdarbības veicināšanai, process ir vienkāršāks, nekā jūs varētu domāt. Šajā rakstā mēs jums parādīsim, kā izveidot Snapchat filtru, kas atspoguļo jūsu personīgo stilu vai zīmolu. Jūs uzzināsit tehniskās prasības, dizaina padomus un iesniegšanas procesu, kas atdzīvinās jūsu pielāgoto filtru. Sāksim jūsu ceļojumu uz perfekta Snapchat filtra izveidi!
Pirms ķeraties pie filtra projektēšanas, ir svarīgi saprast tehniskās prasības. Snapchat piedāvā divu veidu filtrus: kopienas filtrus un ģeofiltrus. Lai gan kopienas filtri ir bezmaksas un tiek izmantoti publiskām vietām, ģeofiltri bieži ir balstīti uz notikumiem un maksā naudu atkarībā no apgabala lieluma un ilguma. Jūsu dizainam ir jāatbilst noteiktām vadlīnijām, tostarp faila izmēram, izmēriem (1080 x 1920 pikseļi) un caurspīdīgumam (PNG fails). Snapchat arī pārskata filtrus, lai nodrošinātu to atbilstību satura politikām, tāpēc apstiprināšanai ir svarīgi izvairīties no neatbilstoša vai pārāk zīmola satura.
Tagad, kad zināt prasības, ir pienācis laiks izveidot filtru. Lai izveidotu savu dizainu, varat izmantot tādas programmas kā Adobe Photoshop, Canva vai paša Snapchat filtru izveides rīku. Pārliecinieties, vai filtrs ir vizuāli pievilcīgs un atbilst tēmai vai notikumam, kuram tas tiek izmantots. Saglabājiet dizainu vienkāršu, bet efektīvu, ekrāna centrā atstājot pietiekami daudz vietas lietotāju sejām vai mirkļiem. Izmantojiet caurspīdīgu fonu un iekļaujiet elementus, piemēram, pielāgotu tekstu, logotipus un zīmējumus, taču ņemiet vērā, ka dizains nav pārpildīts.
Kad dizains ir gatavs, jums tas būs jāiesniedz apstiprināšanai Snapchat vietnē vai lietotnē. Dodieties uz sadaļu Izveidot filtru, augšupielādējiet savu failu un atlasiet ģeogrāfiskās nožogojuma apgabalu, kurā būs pieejams filtrs. Varat arī izvēlēties filtra pieejamības sākuma un beigu laiku. Snapchat pārskatīs jūsu iesniegumu, lai pārliecinātos, ka tas atbilst viņu vadlīnijām. Šis process var ilgt no dažām stundām līdz pāris dienām. Pēc apstiprināšanas jūsu filtrs tiks aktivizēts norādītajā apgabalā un laika posmā.
Kad filtrs ir pieejams, ir pienācis laiks to reklamēt un piesaistīt lietotājus. Kopīgojiet filtru savās sociālo mediju platformās un mudiniet draugus un sekotājus to izmantot. Ja izmantojat filtru kādam pasākumam vai uzņēmumam, iekļaujiet to savos reklāmas materiālos. Snapchat piedāvā analītikas rīku, lai izsekotu, cik cilvēku ir izmantojuši vai skatījuši jūsu filtru. Šie dati var palīdzēt novērtēt filtra panākumus un informēt par turpmāko dizainu. Novērtējot galvenos rādītājus, piemēram, lietojumu un iesaisti, varēsit optimizēt turpmākās filtrēšanas kampaņas.
Snapchat filtra izveide ir jautrs un efektīvs veids, kā sazināties ar lietotājiem un uzlabot jebkuru notikumu vai reklāmu. Izmantojot pareizo dizainu un izpratni par Snapchat prasībām, ikviens var izveidot profesionāla izskata filtru, kas pievieno vērtību lietotāja pieredzei. Neatkarīgi no tā, vai reklamējat uzņēmumu vai svinat īpašu notikumu, Snapchat filtri piedāvā unikālu platformu radošumam. Izpildiet šajā rokasgrāmatā aprakstītās darbības, un jums būs labi ceļā uz veiksmīga Snapchat filtra izveidi.
Jā, varat izmantot Snapchat lietotni, lai izveidotu un iesniegtu filtrus tieši no sava tālruņa. Vienkārši dodieties uz sadaļu Izveidot filtru, kur varat izveidot un iesniegt filtru, neizmantojot trešo pušu projektēšanas rīkus.
Snapchat ģeofiltra izmaksas ir atkarīgas no ģeogrāfiski norobežotās zonas lieluma un ilguma, kuru vēlaties, lai filtrs būtu aktīvs. Cenas parasti sākas no aptuveni USD 5 par nelielu platību īsā laika periodā, bet var ievērojami palielināties lielākām platībām vai ilgākiem laika periodiem.
Kad filtrs ir iesniegts un apstiprināts, to nevar rediģēt. Tomēr varat atcelt filtru pirms tā publicēšanas vai iesniegt jaunu versiju, ja nepieciešams. Ja vēlaties veikt izmaiņas, pirms iesniegšanas vislabāk ir pārliecināties, ka viss ir ideāli.